Az interjú

 2012.08.31. 10:48

Nagyon izgatottan vártam az interjút. Gáborral előző este még átvettük az angolt is, mert minden eshetőségre fel akartam készülni. A ruhámat is hatalmas odafigyeléssel választottam ki: sehol egy foltnak, sehol egy gyűrődésnek nem szabad lennie. Most aztán tényleg tökéletesnek kell lennem.

Gábor ennyire nem parázta túl a dolgokat, felhúzta a tegnapi pólóját, és már indultunk is.

Az iroda Budapesten a Szugló utcában van.

Amikor odaértünk, egy kedves lány fogadott minket. Állítom, hogy nem volt idősebb nálam. Végig mosolygott, és nagyon kedves volt. Elmagyarázta a részleteket:

A szállás és a munkába szállítás díja havonta 320 euro, de megéri a pénzét, mert háztól-házig visznek minket, és a szállás is jól néz ki. A munka napi 8 óra lenne egy raktárban, ahol nekem címkézgetni, Gábornak pedig pakolásznia kellene. Az óradíj Gábornak 8,6 euro, nekem 6,4, mivel még nem töltöttem be a 23-mat, és a holland törvények szerint ennyit kereshetek.

A munkanapok nem minden napra biztosítottak, előfordulhat, hogy egyik gyárból egy másikba tesznek minket, és akkor nem lesz munkánk 1-2 napig.

Egy nagy Hollandia térképen láthattuk, hogy melyik városokban van munka és szállás.

Közvetítői díjat természetesen nem kérnek, hanem az órabérünkből vonják le a jussukat (és a 320 euro-s szállásdíjból is bizonyára nem keveset csípnek, de erről nem kaptunk információt).

Én már akkor eltoltam magamtól a regisztrációs lapot, amikor a 6,4 euro-s órabért meghallottam, de láttam Gábor lelkesedését, így tovább töltögettem.

Miután leadtuk a lapot, egy számítógépes angol tesztet kellett kitöltenünk. Mivel magabiztos angol nyelvtudás szükséges a munkához, (én pedig nem vagyok magabiztos az angolomban :) ) ettől féltem a legjobban. Nem mondom, hogy gyerekjáték volt, de nem volt nehéz sem.

Az angol után egy személyiségi teszt következett, hasonló kérdésekkel, mint hogy:

Mit csinál probléma esetén?

  1. Pánikba esek
  2. Várom, hogy valaki megoldja
  3. A legjobb tudásom szerint cselekszem

Szóval elég nevetséges volt az egész.(Szerintem, ha valaki nem alkalmas ERRE a munkára, azt már akkor látni lehet, amikor belép az ajtón.)

Ezek után a lány készített egy angol mini-interjút. Ez is sima ügy volt.

Elégedett voltam magammal, és Gáborral is. Az interjú után kezet ráztunk, és abban maradtunk, keresnek, amint van munkalehetőség.

Boldogan távoztunk, és hazafelé úton végig a hollandiai jövőnket tervezgettük…

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemigyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr864743532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása