Elkezdtem megismerni engem

 2012.08.11. 18:27

Hatalmasnagyóriási szerencsém van: jó dolgom volt anyagliag gyerekként. Leglábbis addig, amíg iskolába jártam.

Általános- és középiskolásként elég volt az, amit a szülői háztól kaptam. Az egyetemi éveim alatt viszont többre vágytam: a szülői támogatás mellett szükségét éreztem annak, hogy plusz pénzt keressek. Ennek több oka volt: egyrészt, imádtam a munkámat, ami egyben a hobbim is; másrészt, elkerültem otthoni az luxustól egy albérletbe, de nem akartam feladni azt az életszínvonalat, amit addig éltem. Nagyon jó döntés volt, hogy dolgoztam.

Megtapasztalni, hogy a magam ura vagyok - mindenféle szempontból - atomrobbanásnyi önismeret volt, és csodálatos érzés!!!

Tehát ha jobban belegondolok, mégiscsak elkezdtem felnőni, alattomosan, észrevétlenül.
Tetszik az irány, és ha van elég szél, beér az a vitorlás!

(Tudja valaki, hogyan kell szelet csinálni?)

Címkék: munka egyetem függetlenség felnőni Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemigyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr264707287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása